2013. augusztus 15., csütörtök

75 tény rólam..és még így sem tudsz rólam semmit.. :)

1. Kedvenc szín: kék
2. kedvenc szám: 9
3. kedvenc hónap: május
4. kedven nap: péntek
5.kedvenc(zene) szám: The Calling:- Wherever You Will Go
5. kedvenc kaja: lasagne
6.kedvenc állat:ló
7.kedvenc pia: alkoholos:vodkanarancs, alkoholmentes: sprite(ezvan.)
8.kedvenc hely: egy lovagló terepen van egy gyönyörű hely és ott egy pad. 
9.kedvenc betű: N
10. eddigi legjobb napom: lovam megvétele
11 eddigi legrosszabb napom: ebből kettő van, lovam eladása..és a másikat a barátaim tudják.
12.legviccesebb szitu: lovam elvitte a papucsomat én meg fél papuccsal futottam utána.xd
13. legutáltabb napom: előző barátommal való szakításunk napja
14. legjobb estém: ha mindentől elvonatkoztatok akkor talán egy bizonyos személlyel töltött este.
15.legrosszabb estém: egy másik személlyel töltött este(bálba mentünk és egyszerűen nem tudtam élvezni, folyamatosan más miatt aggódtam, és egyszerűen szar volt jó képet vágni a dologhoz.)
16.kit szeretek legjobban: Napit, Titit..barátaim(csak aki TÉNYLEG az)és még valakit.
17.mit csinálnék, ha bármit megtehetnék most: sokmindent szerintem.. de szerintem elmennék valahová, ahol soha senki nem talál majd meg.
18.legszebb pillanat:több volt, mikor amiért olyan régen küzdöttem, végre az enyém lett.
19.legrosszabb pillanat: ebből is több volt, mikor azt éreztem, hogy bár csak ne lennék..
20.mikor azthittem, hogy már nincs tovább: mikor kidobott egy illető akit nagyon szerettem, és mikor még ennél is jobban padlóra kerültem:mikor el lett adva másik lovam.
21. legboldogabb voltam: mikor megvettük a lovaim, mikor hajnalig beszéltem a személlyel akit akkor szerettem, és mikor ott aludtam egy másik személynél és egész éjjel hülyéskedtünk.
22.akit eddig legjobban szerettem: őszintén? nem tudom. talán Napi. talán az utolsó két barátom közül valamelyik..esetleg Titi..
23.akit leghosszabb ideig szerettem: szerelemből: egyel ezelőtti barátom. szeretettel:Napi
24. akiben legnagyobbat csalódtam: jó irányba: lovam, egyel ezelőtti ex legjobb barátnőm. rossz irányba: egyel ezelőtti barátom, előző 'legjobb barátnőm', volt oktatóm.
25.akit legjobban utáltam: egyik gyerekkori barátom.
26.akit kanál vízbe fojtanék:puszta szeretetből: lovam. komolyan: van pár ilyen..
27.aki eddig legtöbbet segített: legjobb fiú barátom
28.aki engem utál: sokan vannak.^^
29.aki eddig legjobban felkavarta az életem: előző lovam, utolsó két barátom.
30.életem legnagyobb titka: senki nemtudja, te sem fogod. :D
31.amin eddig legjobban megbántódtam: valaki akit eléggé szerettem közölte h érzéketlen vagyok.^^
32.amit visszacsinálnék: ilyen nincs, ha bármit visszacsinálnék, akkor nem ilyen ember lennék most.
33.amit kiradíroznék: sokat bántottam olyanokat, akik szerettek.
34.amit megbántam: túl kevésszer mondtam, és mutattam ki az embereknek, akiket szerettem.
35.amit soha nem bánok meg: minden olyan pillanat, mikor boldog voltam, még ha már nem is vagyok jóban azzal a személlyel aki miatt.
36.amit sokat mondok, de nem igaz: 'nem érdekel' 'vicceltem' 'szarok rá' 'minden rendbe jön' 'utállak'
37.legcikibb pillanat: exem ölembe öntötte a vörösbort, és fehér naciba voltam..-.-
38.legviccesebb pillanat: 3.esésem a csikómról
39. szeretem, de nincs köztünk: Pisze(volt kutyám)
40. Pillanatok amit sosem feledek: első csók. első Napin ülés. először mondták, hogy szeretlek(mindenkinél emlékszem).első ugrás lóval. közölte valaki, hogy már nem szeret. összes esésem.
41.ember akivel szeretek beszélgetni: Kriszti,Robi,Szonja
42.mit nézek meg először valakin: csak a szemét
43.kedvenc illat: konkrét nincs
44.személy akiben teljesen megbíztam: egyetlen egy volt..az is kár volt.
45.legnagyobb veszteségem:titi
46.első csók: második barátomtól.
47.legjobb csók: hát az titok. :D
48.hobbym: lovaglás.
49.akire felnézek: ilyen nincs. én a saját álmaim követem, nem akarok hasonlítani senkire.
50.amit utálok csinálni:takarítani,tanulni,buszozni, egyedül sétálni
51.ami mindig nálam van:telefon
52.ahol mindig elérsz: teló,fész
53. akit soha nem akarok elveszíteni: napi
54. amiért örökké hálás leszek:lovam megvétele
55.őszinte ember vagyok, kivéve, ha mások sem azok velem
56.hisztis vagyok
57.sokat bőgök
58.lovam a mindenem
59.ha ideges vagyok, nem érdemes hozzám szólni
60.sokszor mondok olyant, amit megbánok
61.nem tudom általában kimutatni a szeretetem
62.nehezen bízok meg, de egy perc alatt össze lehet törni a bizalmam
63.bakancslista: rev. lovasoktatói.találni egy embert akit tudok szeretni.
64.kedvenc idézet: 'Hazugság az életünk, hisz akkor is sírunk, mikor nevetünk.'
65.legnagyobb változás az életemben:lovagolni kezdtem.
66.felejthetetlen baromság: pálinkaivó verseny
67.általában azért nézem az embereket alvás közben, mert megnyugtató, vagy mert sírok
68.szeretem ha hátulról megölelnek
69.utálom a halhúst,nyulhúst,kecskehúst..stb
70.nem szeretem ha sokat tud rólam valaki
71.utálom a hazug embereket
72.ha elküldök valakit, azt várom, hogy visszajöjjön és azt mondja 'szeretlek' és itt vagyok neked.
73.ha valaki bunkó velem, viszonzom. ;)
74.utálom, ha valaki miattam szomorú.
75.szeretek baromkodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése