2013. augusztus 11., vasárnap

Hogy miért szeretem azt, akit szeretek? nem azért, amilyen, hanem azért AKI.!!

'Néha ott van előtted az ajtó, mindössze annyit kell tenned, hogy kinyitod és megnézed, mit rejt'


Nagyon régóta nem írtam, tudom. Rengeteg dolog történt azóta, nyaram 90%-át a lovaimnál töltöm, sajnos gépem sem volt most egy darabig, mert megint tönkrement. Szóval egy kis élménybeszámoló.
Szóval, elsősorban Titi 'helyett' (dehogy helyette, Ő pótolhatatlan..egyszerűen az.) hoztam egy kis pej kancát át egy embertől, belovagolni, gyönyörűen haladok vele, először fel akart rúgni, megfogni nem tudtam, aztán mára már terepre járok ki vele. valami fantasztikus aranyos a kis ló, igaz annyira nem szerettem meg, de majd talán idővel, vagy lehet, hogy az lenne a jó, ha nem is tenném..ezt nem tudom  minden esetre nagyon jófejű, nem bakol, nem ágaskodik, semmi rosszat nem csinált, az elejei rúgáson kívül. nagyon kis aranyos, figyelmes kis ló. Napival is haladgatok, bár ugyan olyan lusta mint eddig, most terepen voltam velük tegnap, egész jó volt, nagyon aranyosak voltak. jól telik igazából a nyár, valami hiányzik, talán titi..nem tudom, de nagyon rossz érzés.. úgy visszacsinálnám az egészet, hogy olyan legyen mint tavaly nyáron, a szerelem az nem kell bele, csak a lovak.
Szerelemről..hát borzalmas nyaram van ilyen téren..vagyis hát, félig jó is. összejöttem júniusban egyik barátommal, nagyon jól alakult egész addig, míg nem voltam nála lent egy hétvégét. végig szart a fejemre, és ivott, ráadásul az exével, így hát véget vetettem a dolognak. igen szerettem, de engem többet pasi nem fog úgy padlóra vágni, nem érdekel mennyire szeretem, az eszem felülírja a dolgot. szeretem? majd elmúlik..ki nem szarja le? gyötrődtem rajta utána pár hétig, és nem érdekelt,hogy bocsánatot kért, mert azért ha már valaki 20x megteszi, 21.-re sem fogja másképp tenni, na de ez van. igazából most minél távolabb tartom magam mindenkitől, inkább vagyok egyedül mint az emberekkel. totális antiszociális lettem, de jobb így, így legalább tuti senki nem fog megbántani. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése