2013. június 9., vasárnap

Soha nem volt fontosabb az én boldogságom, mint az, hogy másokat boldognak tudjak..azt mondják, ez lesz a vesztem.

~Bármennyire szeretném, nem látom merre visz az út.

Rossz ember vagyok, igen.. egy darabig jó másokkal..és magammal..majd rájövök, hogy nem minden úgy megy, mint ahogy mennie kéne. mindig olyasvalakit szúrok ki, akit nem kéne.. hülye vagyok, erre mentség nincs. pont olyannal lettem megint túl jóba, akivel nem kellett volna. azt hittem, csak részemről van így..de sajnos nem. egyik 'exem'(P) tesója..ott kezdődik a probléma, hogy P még mindig próbálkozik..tesójával pont erről kezdtem el beszélgetni, hogy ezt hogy lehetne mellőzni meg ilyenek..2-3hete folyamatosan beszéltünk..éjjel nappal..és túl jóba lettünk..de nem fogom azt hagyni, hogy ő és a tesója miattam legyenek rosszba. ennyit nem ér ez az egész szar..nem vagyok szerelmes. csak tudnám szeretni ha lehetne..két külön dolog. de mivel meg sem fordult a fejemben, hogy P.-nek keresztbe tegyek, és még jobban összetörjem Őt, így inkább picit magam tettem tönkre megint és a tesóját..de tök mind1, úgy is 2 hónapon belül megy vissza franciába és Ő pont nem azaz ember, aki pár héten belül ne találna mást..nagyon aranyos és kedves ember..nagyon jól is néz ki..egy rossz szavam nem lehetne rá. csak ne így lenne.. így is túl sokáig mentem, ha P megtudja, így is gáz lesz belőle, de ez pedig lehetetlen..mert max tesója mondhatja el neki, Ő pedig megígérte, hogy nem fogja.. találkoztam vele tegnap, mondta, hogy beszélni szeretnék vele, 10perc lenne..le is jött.  megcsókolt...szemét voltam mert visszacsókoltam.. nem mondom hogy rossz volt, inkább fájdalmas..de az ő részéről is..tudta hogy mit fogok utána mondani, mert tudta, hogy nem akarok gondot kettőjük közt..és bárhogy alakítanánk, abból csak gond lenne..ezután 2évig úgysem lesz itthon, így lett a legjobb..van ismét egy jó barátom. :)



...elvesztem a reményt, mégis adj okot hogy ne tegyem. ha szar ember is voltam,nem ragadtam a mocsokban. rólam csak egy tiszta emlék marad majd a nyomomban. én nem adhatom még fel, talán majd a szív fogja és nem mentem el, csak már szarok rá a kínokra.!!..

2 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy fogsz-e még blogolni Manó, de jelöltelek egy díjra! ;)♥
    http://iliveinyesterday.blogspot.hu/2013/07/kerdeses-dijas-izebigyusz.html

    VálaszTörlés
  2. bocsi, csak most vettem észre. :$

    VálaszTörlés