2014. február 3., hétfő

Visszaszámlálás tizenötödik nap

Huszonöt nap van hátra..

Nagyon régen volt ilyen szar napom.. gondolkoztam, hogy rákenem valakire, és leteszem magamról a súlyt..és akkor bassza meg, megérdemli, hogy rákenem..de nem. nem mert én vagyok a hülye aki újra és újra megbízik az emberekben..pedig nagyon nem kéne.. nagyon ritka az aki megérdemli.. de leszarom..letehet padlóra..de fel fogok állni..nem fogok tudni ezer helyre megfelelni, és nem is akarok..nem akarom összetartani a dolgokat..dőljön össze az egész a picsába..és majd jobb lesz..nem..NEM érdekelnek a nyomorult bocsánakérések..ha nem baszol át, nem veszekedsz..nem kell bocsánatotkéni..ennyi. ha meg azt akarod, hogy job legyen, akkor tegyél érte..de nem, mert nem akarod, mert szarsz rá..és én is, mert én senkinek nem vagyok a papucsa..tudhatnád..nos..most megyek szétiszom magam..(megint).. a héten nem lesz olyan napom amikor nem leszek másnapos..és szarok rá..mert így jobb..és kész. és megkérek mindenkit, aki csak baszogatni hisztizni, meg átverni tud, maradjon jó messze, mert ezek után nagyon megbosszulom valakin, és az fájni fog.. nah mentem..puszi.


'Nem lehetsz mindig hibás..nyisd ki a szád..üvöltsd, hogy kapja be a világ.!!'
'Csak sírj..szenvedj ha élsz, küzdj hogyha fáj..harcolj ha félsz..jól tudod mit ér el, aki letérdel és imát morzsol a kezével. Ide más kell, ésszel meg erővel. Ne mond hogy megint félsz. Ne mond, hogy semmit nem érsz. Ne mond hogy feladod..ne mond azt, hogy nem a te harcod..!!
A szemed a pályán most te vagy a tét..mindent..mindent, csak MAGADÉRT.! Annyi hajtson ami megőrít..ha nem pusztít el MEGERŐSÍT.!'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése