2014. február 11., kedd

Visszaszámlálás huszonharmadik nap

Tizenhét nap van hátra

Hát..nem jellemezném a napom..aludtam két órát és ez nem tett jót..régen voltam ennyire nagyon fáradt..de végtére is nem volt rossz.. hímezgetem a nyeregalátét másik felét, beszegtem egy munkatakarót és a hétvégére be akarom fejezni ezeket mind..rendeltem két lovaglónadrágot..és az mp5-öm szeretném elcserélni egy nyeregalátétre..kb így ennyi lenne amit most megemlítenék..
Múlt hetet nem fogom feltenni a büszkeségi listámra..sőt jobban sem lettem tőle..max picivel..de azért rendes volt attól a hülyétől, hogy megpróbált összerázni..sosem fogom tudni meghálálni..nah mind1.. köszönöm mindenkinek aki mellettem áll, akármennyire is ingatag és hisztérikus vagyok..és bármennyiszer esek el..és bármennyire nem tudom kezelni a mostani helyzetem..köszönöm!<3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése