2014. február 23., vasárnap

Az alvás nagyon jó dolog lenne..ha menne.

Ma délig aludtam..aztán felkelem..kicsit éledeztem, majd felmentem lovazni..nem is volt rossz. egész szépen ment a szörnyeteg, nem is akart letenni, és csak néhányszor dobálta magát. nem volt vele semmi bajom, imádom..remélem ilyen ütemben javul majd, és akkor garantált a siker..de bármi lesz, én akkor is szeretni fogom..egy életen át.. ha kell százszor megbukok, de akkor is vele lesz meg ez a hülye rajtengedély..a kitartás az megvan..lassan a türelmem is egész jól helyre áll..és ezt ő is érzi, sokkal nyugodtabb vagyok így, hogy itt van nekem nap mint nap és szeretgethetem..kis puhám.♥
amiért pedig nem tudok aludni: barátnőm rágja a fülemet, hogy csináljak valamit, és hogy ne csesszem el..basszus már, ha valaki azt mondja, hogy ne csesszem el, tuti leszek olyan szerencsétlen és úgy elcseszem ahogy csak tudom..ne mondjon már senki ilyent..úgy is MINDENT elcseszek amit csak lehet..önhibámon és akaratomon kívül....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése