2014. február 14., péntek

Visszaszámlálás huszonhatodik nap

Tizennégy nap van hátra

Furcsa nap volt ez a mai..idióta Valentinnap... felköszöntöttek egy-ketten, de kitől vártam, az nem..furcsa..pedig azt hittem..nos mind1..ez van.. remélem azért egyszer majd hiányol.. bár én sem kerestem..nemtom..kéne?
Holnap még dolgozok, de vasárnap manóm felé veszem az irányt..nagy takaróvarrásba kezdünk..remélem nem fog esni ez a fos..bár amilyen szerencsém van, tuti fog.. mondja is. jövő hét utáni héten költözünk..alig várom már..meg azt is, hogy jövő héten meglegyen végre mindenem ami csak kell hozzá..ma megjöttek a gatyóim is meg a csizmalehúzóm..fura..lassan tényleg mindenem meglesz..csak el ne kiabáljam, mert akkor valamit tuti tönkre fog tenni ez a balfék..vagy az én hibámból vagy nem..
suliba ma 3órám volt..de az is minek? na mind1.. jövő héten még rendes hetet tartok..utána meg..meglátjuk, de szerdától nem tervezek bemenni..:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése