2013. június 4., kedd

Az élet minden csatája arra jó, hogy tanuljunk valamit belőle, még azokból is, amelyeket elveszítünk.

Tegnap még bosszút akartál vagy megváltást, azt akartad, hogy telefonáljon, vagy azt, hogy reád szoruljon, vagy hogy vigyék börtönbe és végezzék ki. Tudod, amíg ilyesmit érzel, a másik a messzeségben örül. Addig még hatalma van fölötted. Amíg bosszúért kiáltasz, a másik kezeit dörzsöli, mert a bosszú az vágy is, a bosszú megkötöttség. De eljön egy nap, mikor felébredsz, szemed dörzsölöd, ásítsz, s egyszerre észreveszed, hogy már nem akarsz semmit. Nem bánod azt sem, ha szembejön az utcán. Ha telefonál, felelsz, ahogy illik. Ha látni akar, és muszáj találkozni vele, kérem, tessék. És mindez, belülről, egészen laza és őszinte, tudod... nincs többé semmi görcsös, semmi fájdalmas, semmi önkívületes az egészben. Mi történt? Nem érted. Már nem akarsz bosszút, nem... s megtudod, hogy ez az igazi bosszú, az egyetlen, a tökételes, az, hogy már nem akarsz semmit tőle, nem kívánsz neki rosszat, sem jót, nem tud többé fájdalmat szerezni neked.

Lehet, hogy beképzelt vagyok, meg nagyképű..és NEM ÉRDEKEL. jól érzem magam így.. zavar? akkor menj és te is csináld azt amit szeretnél! nincs szükségem senkire, aki átvert, becsapott, kinevetett vagy valaha is bántott. nem azt jelenti, hogy bántani fogok bárkit is. nem, én nem vagyok ilyen szemét. segítek akinek tudok, aki pedig nem hagyja, az segítsen saját magán. aki pedig bántani vagy ártani szeretne annak kívül tágasabb. nem vagyok kíváncsi senki képmutató szánalmas dolgaira. nekem is van saját életem, gondolom mindenkinek..így lehet azzal foglalkozni. nincs szükségem senki szeretetére, megvagyok én nélküle is. senkinek nem fogok könyörögni, hogy maradjon velem, mert ha nem akar akkor menjen csak..de utána ne jöjjön vissza sírva, hogy de mégis mellettem a helye, mert a számára fenntartott helyet arra már betölti az üresség pora, és arra a helyre vissza nem lehet jönni. úgyhogy jól gondolja meg mindenki, hogy velem vagy nélkülem, mert visszaút nincs. a második esély lehetősége elúszott. ugyan is aki igazán szeret nem fog elhagyni, aki pedig elhagy nem érdemli ki, azt hogy én igazán szeressem. mindenkinek segítek ha tudok, minden barátom számíthat rám. addig a bizonyos pontig, míg ezt ugyan úgy viszonzásképp is megkapom. nem játszok többet egyoldalú játékot. értelmetlen.haszontalan.pazarló. és szívszaggató.. 


But even if the stars and moon collide, I never want you back to in my life..!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése