2014. április 14., hétfő

Nem menekülök el, inkább elvérzem.

Szóval megvolt életem első versenye is. Nagyon pocsékul sikerült az egész, elbasztam és ennyi..de ma viszont nagyon szépen ment a ló, örültem is neki. Meg is dícsértem, igazából bárhogy megy nagyon szeretem.:)
Hát az életem másik fele..kb egy szenvedés az egész..KURVA szarul esik minden másnap végig hallgatni h nem bízik bennem, és h úgyis ott fogom hagyni pár hónap múlva mert megunom..meg mert mindenki úgy tett..hát én nem vagyok mindenki. és h miért pont Ő? hogy miért is? NEM TUDOM. talán mert ha bárki mást választottam volna túl egyszerű lenne, talán ha akárki más lenne, nem szenvednék vele ennyit..na pont EZÉRT. talán akkor nem kéne ennyi hisztit végighallgatnom..de akkor nem is ő lenne és nem is kellene.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése