2014. április 5., szombat

'félve hiszem ezért már, hogy jó az ami veled vár.'

Nem is értem mi van már vele, csak a vita meg a hiszti megy, és nem mondom, hogy mind más hibájából, mert én is elbasztam pár dolgot, de én egy idióta vagyok és kész..
beszéltem Robival, és közölte, hogy nem is érti miért ragaszkodok egy emberhez, hogy miért nem élvezem már..és miért kell annyira ragaszkodni..menjek el bulizni, kavarjak össze-vissza, ne hagyjam hogy a szívem megint eluralkodjon rajtam mert megint pofára fogok esni..és igen IGAZA van..pofára fogok esni, de nem akarom bántani azt az embert akit szeretek..egyszerűen nem megy. hogy miért? mert tudom jól, hogy amögött amit általánosságban mutat, ő egy olyan ember akit nagyon könnyen össze lehetne törni, és nem fogok senkit pofára ejteni..őt meg főleg nem. ha mégis rosszul ismertem meg és továbbra is ennyire ingadozó lesz, akkor meg hagyom a fenébe az egészet..én nem akarom azt hallgatni, hogy én egy hisztis picsa vagyok, és hogy neki van igaza..én ezt nem fogom eltűrni többet, egyszerűen nem és kész.minden dolog kompromisszumon alapul........


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése