2015. szeptember 25., péntek

Eltelt egy év....

Több, mint egy éve nem írtam semmit, ez az egy év iszonyúan megterhelő volt. Fáj a szívem minden perce miatt, és fájni is fog még jó darabig. Hoztam döntést százat meg ezret, és másítottam meg száz és ezer döntésemet egyetlen szempillantás alatt.
Az idő fájdalmasan gyorsan telik, az emberek rémisztően gyorsan változnak, én pedig csak állok a semmibe és nézem ahogy futnak a percek és jönnek-mennek az emberek. Vagyis ez sem teljesen igaz, mivel én is hihetetlenül sokat változtam, szinte kifordultam önmagamból néha.
Kezdjük az elején. Tavaly ősszel érdekes történet kezdődött egy fiúval akit nem nevezek nevén.  Mindig is azt hittem, hogy sosem fogok senkit jobban szeretni, mint életem első nagy szerelmét, és tévedtem, Az ember nem jobban vagy kevésbé szeret, az ember másként és más miatt szeret. Így történt ez velem is, nagyon megszerettem azért, amilyen ember, azért ahogy az embereket kezeli, és a végén rá kellett jönnöm, hogy valaki bármennyire is következetes, jószívű és szeretetre méltó, ha ő maga nem tudja kifejezni az érzelmeit, nem érezteti, sajnos a dolog egyre mélyebbre ássa magát a másikban, és a végén a 'nemszeretés' érzése megöli a dolgot, ez így s történt idén tavasszal. Sem az ő hibája sem az enyém nem volt, ennek így kellett lennie.
Közben alakultak a dolgaim más irányból is, és új párom lett ezután. Nagyon szeretem őt, teljesen jól megvagyunk. Néha egy-egy kisebb veszekedés, és a hülyeségei miatt való nyúzás persze benne van, de sem én sem ő nem vagyunk hibátlanok.Ez így van jól, és remélem marad is. :)
Közben tavasszal felvételt nyertem az epona spanyol lovasiskolába, ezután nekiindultam az érettséginek, sajnos az év végén németből nem feleltem meg, így pótvizsgáznom kellett, a többi tárgyból az érettségim két hármassal és két négyessel zártam. Ez magamhoz képest nyilván szar teljesítmény, de lusta vagyok, nagyon. Pótvizsgán sikeresen átmentem. Ez előtt még voltam nyári gyakorlaton az eponába, sajnos az ígéret, hogy ők mennyire profi szintre viszik a lovasaikat és milyen jó az oktatás, kimerült annyiba, hogy a már egy éve odajáró csajszi nem tudott egy normális kiskört megcsinálni, és hogy van mikor hónapokig nem ülnek lovon, csak mert a fiúknak meg az oktatóknak lovagolni kell.Ez nem oktatás kérem, ez szájharc, és a támogatáspénzek beszedése! Köszönöm, én nem támogatom.
Itthon maradtam egyelőre, elkezdtem dolgozni a decathlonnál, de sajnos a bejárás elvitte az egész napomat, ami miatt nem igazán érte ezt meg nekem. Most új munkába kezdtem..Boltos vagyok egy helyi kisboltba.
Napóleont mikor kiderült, hogy Eponába megyek, átvittem egy ismerőshöz, és most iskolalóként dolgozik, de jövő év elején jön haza az öregpajtás, és kap maga mellé egy másik pacikát, akit még keresek, de remélem találok valami aranyosat.
Kaptam egy ajánlatot, hogy lovagljam egy srác lovait, valószínűleg két héten belül el is kezdem, ha minden jól alakul, hát majd meglátjuk.:)
Majd még jelentkezek..remélem egyenesbe jön az életem végleg..és kiegyensúlyozottan boldogan élhetek.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése