2014. augusztus 27., szerda

Vége, a fejezet zárása..

Hát ennek a szerelmes sztorinak is vége.. én én vetettem neki véget.
nem tudom, hogy jutottam odáig, hogy valamit feladjak, amiért annyit harcoltam. annyira 'sajnálom' hogy nem tudtam többet beletenni abba, amit hajkurásztam. talán így jobb, talán ő is talál valakit, aki boldoggá teszi és nem folyton csak változásra készteti. és talán nekem is lesz majd folytatás valakivel aki mellett nem ez lesz folyamatosan..
Soha senkit nem papuccsá akartam tenni, szimplán szerelmessé és szeretetté..éreztetni, hogy igen, valakinek az első...ha valaki nem tudja értékelni, és valakinél mindig csak a második helyre csúszok az nem kell.
próbálom én is összeszedni magam és úgy állni ezentúl is a dolgokhoz, ahogy eddig. mert igen is mindig lesz folytatás, az ember akarva-akaratlan de változik. kívül-belül.minden értelemben..minden csapással és bukással csak erősebb lesz. minden egyes hibával, mindennel amikor maga hibázik akkor is. sőt akkor legjobban. az ember a saját bukásain tanul a legtöbbet, ezt nagyon jól megtanultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése